لینک مستقیم*تاریخچه مدارس هوشمند و نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس*

تعریف مدارس هوشمند,تاریخچه مدارس هوشمند,ماهیت مدارس هوشمند,مدل مفهومی مدارس هوشمند,تحقیق درباره مدارس هوشمند,تحقیق در مورد هوشمند سازی مدارس,نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس|luf41003738
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان تاریخچه مدارس هوشمند و نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس را مشاهده می نمایید.

این تحقیق پایان نامه در مورد می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات34حجم176/749 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

تحقیق درباره مدارس هوشمند و با موضوع تاریخچه مدارس هوشمند و نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس می باشد. آموزش در عرصه جهانی، برای هر تغییر و اصلاحی که از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت می گیرد، نقش اساسی را ایفا می کند. این فناوری در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات را در دسترس فراگیران می گذارد و به فراگیران در جهت بهبود یادگیریشان و ماندگاری آن نقش بسزایی ایفا می کند(ساندرستی،2008. نقل از قاسمی، 1388). استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری به صورت یک رسانه یادگیری اساس و ساختار یادگیری را تغییر می دهد و موجب تغییر در نقش معلمان و فراگیران می گردد( همان منبع).

فناوری اطلاعات و ارتباطات مجموعه ای از ابزارها، ماشین ها، دانش فنی و سازمان های استفاده از آنها در تولید، داد و ستد، پردازش، انباشتن، بازیافت، جابجایی، انتقال و مصرف اطلاعات است، از ساده ترین تا پیچیده ترین و از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین مرحله اطلاعات. با این تعریف، تمامی سخت افزارها مانند رایانه و لوازم جانبی آن و همچنین ابزارهای ارتباط دوربرد، شبکه های اطلاع رسانی اینترنت و نیز بسیاری از نرم افزارهای دیگر که برای ذخیره، پردازش ، آماده سازی، بازیابی و مصرف اطلاعات به کار می روند، در این رده قرار دارد(لاودن، 1994، ترجمه محسنی،1380).

فناوری در مدارس هوشمند، که به عنوان شتاب دهنده توانمند ساز عمل می نماید؛ نه تنها برآورده کننده ی اهداف کنونی نظام آموزش و پرورش می باشد، بلکه نیروی کاری می-پروراند که توانایی رویارویی با چالش های عصر حاضر را داشته باشد. تغییر فرایند آموزشی- پرورشی مستلزم تغییر تدریجی در فرهنگ نحوه ی عملکرد مدارس در کلیه سطوح می باشد. کنار گذاشتن روش های معلم محوری و یادگیری های مبتنی بر حافظه و اتخاذ روش هایی که تفکر و خلاقیت و مسولیت را در دانش آموزان ایجاد نماید، از جمله-ی این تغییرات بوده که برای دست یابی به آن لازم است، دانش آموزان مسولیت بیشتری را برای آموزش و پرورش داشته باشند. در این میان، باید نقش فناوری های نوین اطلاعاتی ارتباطی را به عنوان تسهیل گر در این تحول در نظر گرفت (مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش،1390).

فهرست مطالب
مدارس هوشمند
تاریخچه مدارس هوشمند
تعریف مدارس هوشمند
نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی مدارس
مدل مفهومی مدارس هوشمند
محیط یاددهی و یادگیری متنی بر محتوای چندرسانه ای
زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات
مدیریت مدرسه توسط سیستم های یکپارچه رایانه ای
برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فناوری اطلاعات
ارتباط یکپارچه رایانه ای با مدارس دیگر
پیشرفت تحصیلی
عوامل مؤثر در پیشرفت
هوش
علایق و عوامل مربوط به دانش آموز
انگیزه
خانواده و محیط خانواده
برنامه ریزی
عوامل مربوط به مدرسه و معلم
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
منابع






"

مطالب دیگر:
📗گزارش کاراموزی DHS نیل📗گزارش کاراموزی پروش ماهی قزل آلا📗گزارش کاراموزی ابزار دقیق و كنترل سیستمهای الكترونیک و سنسورها📗گزارش کاراموزی ابزار دقیق، تراشكاری،جوشكاری📗گزارش کاراموزی احتراق در موتورهای اشتعال📗گزارش کاراموزی اداره برق📗گزارش کاراموزی اداره برق استان زنجان📗گزارش کاراموزی اداره برق قسمت خدمات مشتركین شهرستان ابهر📗گزارش کاراموزی اداره برق منطقه ورامین پیشوا📗گزارش کاراموزی اداره ثبت اسناد و املاک📗گزارش کاراموزی اداره مالیات خرمدره،ماده ها و تبصره ها📗گزارش کاراموزی اداره مالیاتی استان زنجان📗گزارش کاراموزی آزمایشگاه الكتریكی📗گزارش کاراموزی اشتغال گره بزرگ مدیریت📗گزارش کاراموزی آشنایی با اجزای غیر فعال مدار و وسایل مورد استفاده در آزمایشگاه مدار الكتریكی📗گزارش کاراموزی آشنایی با سازمان ثبت احوال كشور📗گزارش کاراموزی آشنایی با صنعت بیمه و اصول بیمه گری📗گزارش کاراموزی آشنایی با صنعت رنگ📗گزارش کاراموزی آشنایی با صنعت سیمان و دستگاههای بكار رفته در این صنعت📗گزارش کاراموزی آشنایی با بخشداری📗گزارش کارآموزی آشنایی با مشخصات كلی الكتریكی پست 63 كیلو ولتی كمال آباد كرج📗گزارش کاراموزی بررسی آسانسور📗گزارش کاراموزی بررسی جامع اداره دارایی📗گزارش کاراموزی بررسی كمك فنر📗گزارش کاراموزی بررسی ماشین های تراش